Een groot deel van mjn werk is bestemd voor digitale media. Dat is niet zo bijzonder meer natuurlijk. Toch is print nog steeds belangrijk in bijvoorbeeld jaarverslagen en brochures.
Ik heb met beide ervaring. Daardoor is een gesprek met klanten of specialisten gemakkelijker en begrijpen we elkaar beter. Daarbij val ik regelmatig terug op een team van creatieve specialisten. Soms voor advies maar ook om samen te werken aan kleinere tot middelgrote multi-mediale projecten.
De aanpak is doelgericht en no-nonsense. Mijn rol is natuurlijk in eerste instantie die van fotograaf maar ook die van innovator, verbinder en free spirit.
Wat doe(n) ik/wij:
- Internet, echt slim gebruiken... (of weten we dat nu wel?)
- Mobile toepassingen, iedereen een app dus ik ook?
- Het nieuwe werken, allemaal een vaste flexplek!
- Social Media, wat is er nu weer hip en wil ik er ook bij horen?
- Open Data, delen is eng, delen is leuk!
- Andere ideeën? Kijk ook eens op ojeeweereenidee.nl
Een kennismakingsgesprek is altijd welkom.